Back

Το Κανάλι της Γυναίκας

[ΝΑ ΚΑΙΕΤΕΠΙΛΝΙ MH TEPATEI TO NPOSANO ΛΣ , To déppa γερνάει: ένα peydko ἰρόβληµα ομορφιάς, που ξεκινάει πιό μια φυσιολογική, βιολογική Ἀαδικασία, Αυτή η Φυσική φθορά παλάρωσης, το ξέρετε ότι Ερκινάει πολύ νωρίτερα απ' ὅτι συνήθως Μντάξεστε Ξεκινάει περίποι! ατιὰ α ὁ5ἱ Αυτό δεν πρέπει, βέβαια, να κας απογοητεύσει, αλλά µπορεί να κας παρακνήσει να ὅρα- πηριοποιηθείτε σωστὰ. Ας δούμε. Oey, padi, τι. κάνει καλό και τι Άνει κακό στο δέρµα, Τι κάνει καλό: το καθημερινό, πκολαστικὰ καθάρισμα της επι- Ἱερμίδας, πι βοηθάει να dia- πραύνται σι πόρα ελεθεροι, ἀσπε η’ αναπνέοιν και ν΄ απαµ- ιοφούν καλύπερα τα προ- πατευτικἀ και Βρεπτικά προϊόντα, lou χρησιµοποιείτε. Το χειμώνα, αλό Βα εἶναι να εµποδίσετε την “USGTOOr µε κρέμες Alyo mo αλούσιως an autés mou Χρη- πμοποιείτε το καλοκαίρι. Και. όλο Ὁ χρόνο, καλὺ εἶναι να κάνετε µια χορὀ το µήνα πήλικ, για τι σύ- Ίμξη και καταπολέμηση τιν ϱ]- 7 ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΑΣ 1. Ἡ σωστή δισιροφή Ο κα: θένας έχει τα ὁ δανικὀ Tou βάρος, που εξαρτάται κιυ- Ρως amd τν KAT ρονομικώτητα και την ηλικία, ΓΙ αυτὸ η δίσιτα δεν πρέπει να εἶναι µία, κοινή yao .H τίδων, Επίσης, ακολουβήστε ula υμεινἠή διατροφή, πλούσια σε βι- Topives, we βάση, τα λαχανικά Μαι φρούτα. H διατροφἡ σας πρέπει να εἶναι, επίσης, φτωχή σε ζωϊκᾶ Ἀίπη, Είναι γνωστὸ ὁτ n owom δια- τροφή Φαίνεται ολοκάβαρα στη ἄροσερή και φωτεινή επιδερμίδα. Τέλος, εµγιστευθείτε τα προϊόντα Ομορφιάς, διαλέγοντας To κα- ταλληλότερο, µε Βάση την πλικία σας και τον τύπο του δὲρματὸς σας. Τι κάνει κακό: ο ανβιηεινός τρόπος ζωής, που όλες τον Εὲ- POUUE και εἶναι οι απαράδεκτες δίαιτες, αἱ πολλές ὥρες στον ήλιο χωρίς την παραμικρή προφύλαξη, τα. οιιοπνεμματώδη ποτά, τα Εε- νύχτια, οἱ κάθε εἰδους καταχρήσεις που προκαλούν απώλειες σε βι- ταµίνες καὶ καταλήφοΝ/ στη δια- τάραξη της ψευρικής Ισορροπίας του. οργανισμού. Ένας μεγάλος Εχθρᾶς Ὑπα την υψεῖα καὶ ΤΗΝ Όµορ- φιά όας εἶναι τα κάπνισμα. Γνω- Αζετε ὁτι, μ’ ἑνα πακετο τσιγάρα, το ποσοστό βιταμίνης Ο μειώνεται στο αἷμα κατὰ 30ο, αντιδράσεις του (αυξημένη ευαισθησία, αλλεριία] στους εξωτερικούς παράγοντες, πα να μπορέσετε να το πε” ριποιηβείτε σωστά, µε τα κα- τάλληλα καλλυντικά. 4. Το κόψιμο του τσιγάρου: τα ταγάρο κάνει κακὀ στην ΜΑΚΙΓΙΑΖ µέσα σε ὃ Για να κάνετε. ένα ὠραίο και σωστό μακιγιάζ, µη δεχνάτε ποτὲ ν΄ απλώνετε, Τιριν Ee- κινήσετε, µια υδατικἠ βάση. Aum} Ga βοηθήσει το μακιγιάζ σας να φαίνεται λαμπερῦ, αλ- λᾶ προπαντὸς θα Ίβο: στοτεύσει την επιδερμίδα σας ano Thy αφιδάτωση και το φράξιμο των πόρων που προ- καλούν τα KOAAUVTIKG (τα εἰ- δικά για μακημιά(). ΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΜΑΝΙΓΙΑΖ 5 Ένα φαρδή, μαλακό πινόλο για το ροζ. 5 Ένα λεπτὸ πιρέλα µε αμ. κετά σκληρἡ τρίχα γα τα χεί- λη σας. 5 Ένα πινελάκι απὀ τρίχα και ἑνα απὀ αφουγγαρήκι ια το σκιὲς των ματιών. 5 Ένα διπλό εργαλείο µε χτε- VOKL Yea τις βλεφαρίδες και βαυρτσάκι ἵια τα φρύδια, .. Ένα αφογαράκι γα τα φον-ντε-τεν. τα ανεργά σας δεν εἶναι ανάγκη να εἶναι ακρβᾶ, πρὲ- πει ὁμως να εἶναι πάντοτε κα- Βαρά, γιατὶ µπορεί να σας δη- μιουργήσσυν. μικρομαλύνσεις και αλλεργίες, [Πλένετε τα σιροιῥμαρόνια καβηµερινά μαι τα υπόλοιπα εργαλεία pla po- ρά την εβδομάδα, Καλό εἶναι επίσης να τ' απολυμαίνετε Εε- πλἐνοντάς τα µε καθαρὀ υι- νάπνειυμα]. ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΤΕ το ΦΟΝ-ΗΤΕ-ΤΕΝ Δεν εἶναι ἀνάγκη να To ἁπλώνετε σ᾿ ἆλο το πρόσωπό, σας, Εκτός εν ἔχετε ση- µαδάκια, κοκκιλες ἡ σπυ- pid Tou Βέλετε να Ka- uyelo, Gapruver την επι- Gepwida Ka τα μαλλιά, Είναι δηλητήριο πα την ομορφιά σας κα oT) υἨὩκατνη κάᾶ- an oa 2 5. H κούρα αποτοξίωσης: Σε κάθε αλλαγή εποχής, εἶναι να κάνετε μπω κούρα αποτοξίνωσης (1.5 µέρες τη Βδομάδα µόνο λαχανικά και φρούτα), που θᾳ σας ava a εξία. Β. Η διαπήρηση του δάρους καιτης φόρμας σας: Με λίγη, καθημερινή ωμναστκή, µπο- pele vo σετε τη ᾱ- λομέτα σας και παράλληλα, ταρίτδα, σε συνδυασμό µε πιο Εἰδικὲς φροντίδες, Ἱ.. Ἡ προσεκπκή Πλι- θεραπεία: Na extibecte oTov ἡλια µε µέτρα και σταδιακά, αρχίζοντας μ’ ένα τέταρτο της ὥρας την πρώτη μέρα και χρησιμοποιώντας, οπωσ- ἠποτε, καέµες µε ανπηλιακὰ ήλτρα. Να βάζετε τα ανπη- λιακό σας τουλάχιστον µια ώρα πριν εκτεβείτε στις ακτ- ψες του ἡλιου. Καλό εἶναι ν' αποφεύγετε Ty TA Seponeia amd me 11 To Mmpak έως τς 5 το απόγευμα, ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΑΣ ἔκα ὠξεπτάα 5 Από το σκήµα Τσιις. 5 Απὸ το σχήµα που θέλετε να τους δΙΜΠΕΤΕ., Na τοποθετείτε τα ακου- Ρύτερο Χρώμα στην εξω- τερική γωνία του ματιού σας και προς τα πύνω, την ανοι- Χτότερῃ στο κέντρα τοι και την ενδιάµεση σε απόχρωση στην εσωτερική γιων]α. Όν κινήσεις σας να εἶναι πώ: ντα προς τα πάνω. Ὑπάρ- youv, βέβαια, πάρα πολλοί τρόποι γα να βάφετε τα μάτια σας, αλλά ουπὀ εξαρτόται Κι- plc and To oyna Tous. T° αμτό, µελετήστε τα καλά και κάνετε η ἴὔνα δοκιμές, πα να Βρείε To κἀταλληλότερό σχήµα και τρόπα πο! πρεπει να τα βάφετε, Μη ξεχνάτε να χτενίζετε τα φρύδια σας µε το ειδικό βοι- TOOK Ka, Otay βάζετε τη μά- ΜΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑ «καρα, μετὰ να Χτενζρτε καὶ να χωρίετε τις βλεφαρίδψες ΚΑΙΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ σας µε το Ωδικό χτενώκι. ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΤΕ λύψετε. τἆνε πιο παλ τα μήλα σας, ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΑΣ Απλήστε τα μόνο κάτω απὀ τα μάπα σας, Ἱὐρυ απὀ τα βουβσύμι σας και πάν κα κάτω απἁ τα χ' σας. Χρη- σιμοποήστε. ede σφοισγ γαρύμι, το οποίο πρέπει να εἷ- ναι ἡρό, απ να σβήσετε καλά το φον-ντε'τεν σας, ETOL ώστε να δείχνει ομοιόμόρφο μᾶ την υπόλοιπη επιδερμίδα } ac. |. Απλώστε πούδρι ομοιό- µόρφα σ' όλο σας το πρό- σώπο µε φαρδύ πινέλο ἡ µε |. πον-πον, ια να Ῥκωσετε μετ και ομοιόμορφη εικόνα. | NO ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΤΕ TO POYE Ροιφήξτε µέσα τα μάγουλἁ σας και στο σηµεία ἀπαι πε- ΜΙΚΡΑ και ΜΑ 5 ΑΝ ΤΟ στσάλινο μπρασελέ του ρολογιού σας αφήνει Ἴχνη”στον καρπὀ σας, πλύνετέ Το µε διάλυμα νερού-σόδας, χρησμοποκόντας µνα παλιά οδοντόβουρτσσ. 5 ΠΡΙΝ φορέσετε το Αεπτό σος καλσόν, περάστε τα πόδια σας µε υδαπική κρέμα. Όχι μόνα θατους κόνετε καλύ, αλλύ και 8 αποφύγετε ης αντκησθηπικές σούρες᾽. 5 ΕΧΟΥΝ. dente οἱ δερµύτνες κυμέκλες σος Ανακάτέψτετ' ασπρώδκα απὀ δύο τρία αυγά, μουσκέφτε σ᾿᾽ αυτά ένα πανίκοι τρίτε Πς. Μετά αφήστε να στεγνώσουν καλά, 5 ΓΙΑ να µην κλαίτε καθώς ο καθαρίζετε κρεμμύδια, φροντίστε γα κάγετε συτή τη δουλειά κοντά σεµιακατσαρόλα µε γερό που ‘patel. 5 ΑΝ Η κόρη σας έχει πόθος µε τις στέκες, δώστε της τη δυνστότητα ν΄ αλλύζει, τοποθετώντας ὅε µµα στέκα ένα κομµότι συτοκόλλητη ταινία. Εκεί πάνω Βα µπορείτε να κολλότε όσα, διαφορετικό, φιογκόκισ θέλετε. τοποθετήστε απὀ κάτω µια σκοὺρᾷ γραμμή ama το pout µε φόρα προς τς ρἴες των μαλλιών σας. Μετά απλώστε, την και σβή- OTE TW απαλά µε το ειδικό μαλακό πινέλο σας. Μην ξε- ανάτε, ὁμώς, ότι ρουζ πρέπει να βάζετε και α ἄλλα σηµεία του προαῶποι σας, σε πιο απαλοὺς τόνους, Ία να τα ψωπσετε' ἡ Ὑα να βελ- τιῶσεπε. το σχήµα του. ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΛΠΝΕΤΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ To moc 8) απλύκετε πο Ὁ σωστότερας τράπος για ψ’ απλώνετε το κραγὀν σας και αιπός πο διαρκεί πε- ριπσότερα εἶναι µε το πι- γελήκι, Κάντε πρώτα το πε ρίγραµµα των χειλιών σας µ ἕνα μολίβι - κραγιόν, σ' έναν τόνο σκουρύτερο amd το χρώμα του κραῃόν σας. Μετά, τοποβετήστε: ἑνα µα- ντηλάκι χάρτινο ανάμεσα στα χείλη σας καὶ πιέστε τα µε- TREY Tous, Ga Ta κάνει µατ, πιο σαρκώδη και Βα διαρκέσει περισσότερες ώρες, ones ota panda σας εξαρ- τάται από δύο πράγματα: 13 ZYMBOYAES TIA NA AIATHPHIETE ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΑΣ 1. Κρεμάστε ἑνα πίνακα µε θερμίδες στην κουζίνα κα µην πα- ραλείπετε να τον συμβουλεήεστε κάβε φορά πώ. Για να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερό δεν πρέπει να ξεπεράσετε τις 1800 θερμίδες καθημερινά. 3. Αποφείγετε τελείως τα γλυκά, τις σοκολάτες Και τα αεριοί]χα ποτα. 3. Ρίχνεπε πάντα ελάχιστο αλάπ στα φαγητᾶ σας. Το αλάτι πα- χανει, γιατὶ κάνει κατακράτηση υγρών στους ιστούς, Σκεφτείτε ότι κατακρατεἰ 70 περίπου φορές Τὸ βάρος του σε. ι/ρό] 4. Το διαιτολόγιὸ σας πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεῖνες, γιατί εἶναι απαραίτητες στους ιστούς, Οι πρωτεΐνες βρἰσκοντα στο κρέας, στα ὀσπρια, στα ψάρια και τα γαλακτερά. Αποφύγετε όμως TIC υπερπρωπεϊνούχες ὄίαιτες, που αποκλείουν τα λαχανικά και τα φρούτα. 8 Μην παραλείπετε κανένα γεύμα. Τρώτε συχνά και σε µικρές πο- Ὃ τη συχνἠ πέψη καταναλώνετε μεγαλύτερο αριθμό aia να Κόψετε την Πείνα σας ανάμεσα στα γεύματα τρώτε Eva 0. 1. Πνετε πολλά υγρά κατά τῃ διάρκεια της ημέρας. Έτσι, ανα- γκάζοντας τα νεφρά σας να υπερλειτουργήσουν, αποβάλλετε πς ος _— Ta απορρµµατα, που βοηθούν om δηµιουργία της κυτ- 8. Εάν κατὰ τη διάρκεια της εβδομάδας πήρατε µερικά κιλά, κάνετε μα ae - αστραπή το Σαββατοκύριακο, πλούσια σε φρούτα και χανικά, 8. Κάθε μέρα, µετά το μπάνιο σας, τρίβετε τους be, Ti γλουτοὺς και την κοαιλιὰ αας µ' ἑνα γάντι. Τονώνει ρα, τοι) αίματος και καταπολεµά την κιπταρίτιδα. 10. Ανεβαίνετε και κατεβαίγετε τς σκάλες µε τα πόδια. Εναι πολ καλή ἄσκηση για τα πόδια, αλλά καὶ για όλο τὸ σώμα. eee σοιπιδικ γυμναστική στο σπίτι σας κάθε πρωί, ya 5-10 a. Να ζιβήζεστε µία φορά την εβδομάδα για να ελέγχετε το βάρος σ- 13. Αγοράστε ένα πολύ εφαρμοστά παντελόνι και δοκιμᾶζετέ, τα κάθε βδυμάδα, για να ελέγχετε το βάρος σας. Μόλις δείτε ύτι σας μπαίνει µε δυσκολία, κάντε αµέσως δίαιτα,